Keymetrics

Webinar: Så här blir du GDPR-redo

Att den nya dataskyddslagen GDPR är på intåg kan inte ha undvikit någon. Så vad innebär den? Vad behöver du göra? Vilka annonser blir drabbade? Frågorna är flera och nu kan du på ett smidigt och bekvämt sätt få svaren.
Det är inte långt kvar till att den nya dataskyddslagen GDPR träder i kraft, och tro mig, tiden går fort. Det finns ett flertal saker du som företag behöver få koll på för att bli GDPR-redo. Därför arrangerar vi ett webinar med riktiga experter inom området.
Tillsammans med SMIF och Dr. Michelle Goddard som är chef för Policy and Standard på Market Research Society kommer vi att gå igenom det senaste och viktigaste från EU så att du och ditt företag blir GDPR-redo.
Det är gratis att delta i detta webinar men vi har begränsade platser. Vi tar en strikt no-show-avgift om 500 kronor (exkl. moms) som faktureras och som du förbinder dig till vid anmälan.
Datum: 23 oktober
Tid: 14:30 – 15:30
Plats: Webben så klart
AnmälanHär anmäler du dig till webinar om GDPR

På Dagensanalys.se skriver vi för alla som jobbar med digitala medier och digital marknadsföring. Vi plockar upp trender, skriver om nyheter och delar våra tips och idéer. Häng med genom att läsa Dagensanalys.se!

RELATERADE NYHEER
Vad gör en IT-projektledare?