Hjälp oss att fortsätta driva Sveriges bästa nyhetsplats för digitala marknadsförare. Donera här

Webinar: Här får du lära dig allt för att bli GDPR-redo

Att den nya dataskyddslagen GDPR är på intåg kan inte ha undvikit någon. Så vad innebär den? Vad behöver du göra? Vilka annonser blir drabbade? Frågorna är flera och nu kan du på ett smidigt och bekvämt sätt få svaren.

Det är inte långt kvar till att den nya dataskyddslagen GDPR träder i kraft, och tro mig, tiden går fort. Det finns ett flertal saker du som företag behöver få koll på för att bli GDPR-redo. Därför arrangerar vi ett webinar med riktiga experter inom området.

Tillsammans med SMIF och Dr. Michelle Goddard som är chef för Policy and Standard på Market Research Society kommer vi att gå igenom det senaste och viktigaste från EU så att du och ditt företag blir GDPR-redo.

Det är gratis att delta i detta webinar men vi har begränsade platser. Vi tar en strikt no-show-avgift om 500 kronor (exkl. moms) som faktureras och som du förbinder dig till vid anmälan.

Datum: 23 oktober
Tid: 14:30 – 15:30
Plats: Webben så klart
AnmälanHär anmäler du dig till webinar om GDPR

Redaktör & Digitalspecialist

Dagensanalys.se

Analys, Digitala Medier och Marknadsföring är tre områden som jag brinner för. Här på Dagensanalys.se kan jag förena dem till insikter som jag publicerar. Tveka inte att dela dina egna insikter med mig genom att skriva till vår redaktion.

Läs mer om

Skriv en kommentar

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>