Keymetrics
Magnus Anshelm. Foto: Janne Næss

Podden: Så här skapar MMS en valuta för rörlig bild i Sverige

I det här avsnittet av Destination Digital pratar Mikael Karlsson med Magnus Anshelm som är VD för branschorganisationen MMS. Vi pratar om mätvalutor, utmaningar och rörlig bild på en marknad som utvecklas i en rasande fart.  Så häng med för här går det undan!

MMS som står för Mediamätning i Skandinavien AB är en branschorganisation som har uppdraget att mäta all rörlig bild, både på TV och internet.

I det här avsnittet för Destination Digital pratar jag och Magnus om utmaningarna som MMS står inför och hur man bland annat tacklar en totalvaluta. Det är en intressant diskussion i nytt format.

Den här gången har jag valt att ställa frågor och lägga in svar i reportageformat som jag hoppas att du uppskattar.
Lämna gärna en kommentar nedan.

På Dagensanalys.se skriver vi för alla som jobbar med digitala medier och digital marknadsföring. Vi plockar upp trender, skriver om nyheter och delar våra tips och idéer. Häng med genom att läsa Dagensanalys.se!

RELATERADE NYHEER
Annonsering i poddar förväntas fördubblas 2022