Keymetrics

SurveyMonkey släpper ny dataplattform

Molnbaserade undersökningsföretaget SurveyMonkey har lanserat en ny plattform för att försöka locka till sig fler betalande affärskunder.
Den nya plattformen innehåller tre nya produkter; SurveyMonkey CX vars syfte är att leverera insikter till företag så att de kan skapa en bra kundupplevelse; SurveyMonkey Engage som hjälper företag att bättre förstå vad deras anställda behöver för att göra sitt bästa; och SurveyMonkey Audience som är tänkt att göra det enklare att samla in feedback i realtid.
“Successful businesses are driven by curious leaders who are listening to the market and meeting the needs of their customers and employees,” said Zander Lurie, vd på SurveyMonkey. ”Our new People Powered Data platform unlocks the ‘why’ so companies can be responsive and take action.”

På Dagensanalys.se skriver vi för alla som jobbar med digitala medier och digital marknadsföring. Vi plockar upp trender, skriver om nyheter och delar våra tips och idéer. Häng med genom att läsa Dagensanalys.se!

RELATERADE NYHEER
Poddcast – Omniarch hjälper företag med sin e-handelslösning