Keymetrics

Video: Här kan du ta del av Lindex erfarenheter om kundlojalitet

SponsorPeO Axelsson, Marknadscheferna

Se Therese Blom, CRM-ansvarig på Lindex, berätta om kundlojalitet. Det här klippet ingår i en serie av föredrag från Marknadscheferna.

Om du vill se fler informativa klipp har du möjlighet att prova under fem veckor helt gratis (inga köpkrav alls). Viktigt att du anger kampanjkoden DA52016.

Testa kompetensfika med MCPLAY
MCPLAY är marknadsförarens och ledningsgruppens egen kunskapskanal där du varje arbetsvecka får en film med ett specialproducerat föredrag på 9 minuter. Föredragen behandlar ämnen som marknadsföring, ledarskap, försäljning, digitalisering och entreprenörskap med välkända och utvalda talare. Kompetensfika är det bästa och enklaste sättet att ”på en kafferast” i veckan hålla dig uppdaterad. Över 400 företag är abonnenter redan idag. Dags att införa kompetensfika?

Se ett avsnitt nu direkt med Therese Blom (Lindex)
Föredragshållare: Therese Blom, CRM-ansvarig Lindex
Titel: Kundlojalitet

Boka erbjudandet ”Prova 5 veckor gratis”
Boka nu på kampanj.mcplay.se
Uppge kampanjkod: DA52016

Boka nu och få tillgång till de 5 kommande avsnitten helt gratis, utan vidare bindning. Dessutom har du tillgång till över 30 avsnitt som ligger i ditt arkiv. Efter 5 veckor får du ett mail där du erbjuds köpa ett årsabonnemang till det rabatterade medlemspriset 1.995 kr + moms. Väljer du att svara nej, eller inte svarar alls – så avslutas din provprenumeration automatiskt.

På Dagensanalys.se skriver vi för alla som jobbar med digitala medier och digital marknadsföring. Vi plockar upp trender, skriver om nyheter och delar våra tips och idéer. Häng med genom att läsa Dagensanalys.se!

RELATERADE NYHEER
Varför ge bort användardata när du kan sälja den?