Keymetrics

Dagens industri och Ipsos bygger unik näringslivspanel

Hur får man ordförande, vd, marknadschefer och ekonomichefer på företag med en omsättning på 40 miljoner kronor och minst 10 anställda att ställa upp att svara på frågor och delta i en webbpanel?

Genom att ett av Sveriges starkaste medievarumärke hos näringslivstopparna, samt att ett av Sveriges mest tongivande företag inom opinionsfrågor samarbetar och ställer frågorna till dem.

Dagens industri och Ipsos har etablerat Di-barometern som en unik panel där näringslivet får tycka till och deras svar publiceras därefter i tidningen.

Alla som är intresserade av politik och näringsliv måste läsa dessa nedslag i tidningen. Den första i ordningen ser du i Dagens industri där Sveriges vassaste journalister ger sin syn på resultaten från #dibarometern

Följ denna hashtagg på twitter #dibarometern

Du kan ladda ned rapport här: Di/Ipsos Näringslivstoppar

På Dagensanalys.se skriver vi för alla som jobbar med digitala medier och digital marknadsföring. Vi plockar upp trender, skriver om nyheter och delar våra tips och idéer. Häng med genom att läsa Dagensanalys.se!

RELATERADE NYHEER
SEO-tips 2019