psykisk hälsa jobb i hawaii viagra sverige prisvärd privat sjukförsäkring

Typläsaren

Vi på Dagensanalys.se har i huvudsak fyra kategorier av läsare:

Företagsledare som är intresserade av den digitala utvecklingen och hur man via analysarbete kan optimera sitt arbete och därmed förbättra sin affär.

Analytiker på större företag där analys är en central del av verksamheten och man ideligen förbättrar sin affär med stöd av analys.

Digitala marknadsförare som arbetar med digitala- och sociala medier både som konsulter eller som ansvariga för det digitala på det företag som de arbetar på.

Leverantörer av digital- och analystjänster som vill se vad som skrivs om dem själva, deras konkurrenter och företag som aktivt arbetar med analys i sin verksamhet, detta för att hålla koll på vad som händer marknaden.

magnus_anshelm_3
Magnus Anshelm, VD på MMS

Den typiska företagsledaren som läser Dagensanalys.se är intresserad av den digitala utvecklingen och har förstått vikten av att följa det digitala och applicera detta som en naturlig del i verksamheten. Analys har en central roll och används som ett stöd för företagets utveckling.

jonas_wallentin_google_glas
Jonas Wallentin, Operativ Chef för Google Sverige

Den typiska analytikern som läser Dagensanalys.se har en central roll på många olika typer av företag som rese-, försäkrings-, telekom-, och medieföretag. Dessa personer sitter ofta centralt på företaget och många av besluten som fattas grundar sig på dessa personers vassa analysarbete.

jackie_typlasare
Jackie Kothbauer, Personlig varumärkesexpert och vd för Mediababe AB

Digitala marknadsförare läser ofta nyheter på olika internationella webbplatser och söker sig därför Dagensanalys.se då vi stöper om många internationella händelser till svensk form och adderar vår egen analys. För dessa personer ingår Dagensanalys.se i deras nyhetsbevakning då vi fångar viktiga nyheter och trender som vi förklarar på ett pedagogiskt sätt för läsaren.

fredrik_wallner_microsoft
Fredrik Wallner, Konsumentmarknadschef Microsoft

Leverantörer av digital- och analystjänster både läser Dagensanalys.se och skickar kontinuerligt nyheter om deras verksamhet som vi kan skriva om. De bjuder in oss på events som passar in i den mediebevakning vi gör och låter oss vara först på plats för att bevaka deras lanseringar. Med leverantörernas information håller vi oss a jour och har alltid de senaste nyheterna om vad som händer på marknaden.