Några bilder från Adobe Customer Experience Forum

När Adobe gästar Stockholm blir det ofta ett besök till Berns. Här är några bilder från dagens Adobe Customer Experience Forum. Tack till Nicolle Steiner från SEB som mailade dem till oss.

Gustaf Toitte från Adobe var först ut på scen.

Efter honom fick publiken lyssna på Jamie Brighton som pratade om ”Why Experiences Matter, the emergence of the Experience Business, the future of experiences and important focus areas for customer experience transformation”.

Efter en paus för kaffe och påtår klev Camilla Cramner från LoyaltyFactory upp på scen. Hon pratade om ”Understand marketing tech and befriend the technology. Maximise the value of you customer base through a single view of the customer in all touchpoints and automated communication throughout the customer life cycle. That is how you will succeed – Challenges and solutions”.

Så om du som jag själv inte var där kan vi nu i alla fall ha lite koll på vad hände under torsdagen.

Om du besöker en konferens eller seminarium och vill dela med dig av innehållet till omvärlden är du alltid välkommen att maila till oss.

Redaktör & Digitalspecialist

Dagensanalys.se

Analys, Digitala Medier och Marknadsföring är tre områden som jag brinner för. Här på Dagensanalys.se kan jag förena dem till insikter som jag publicerar. Tveka inte att dela dina egna insikter med mig genom att skriva till vår redaktion.

Skriv en kommentar

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>