Hjälp oss att fortsätta driva Sveriges bästa nyhetsplats för digitala marknadsförare. Donera här

Öka försäljningen med webbkonvertering – en utbildning från Outfox

Nu erbjuder Outfox en smart utbildning i så kallad konverteringsoptimering. Den innehåller 8 steg som kommer att öka din försäljning med upp till 100 procent. Du kommer också kunna öka läsningen av inlägg med över 500 procent. Satsa på att gå den här kursen för den är väl värd din tid.

Åtta steg som du ska följa för att bli en framgångsrik konverterare är:

  1. Verktyg för konvertering
  2. Planering & prioritering
  3. Allt om användartester
  4. Psykologi anpassat för webb
  5. Plan för hur man A/B testar
  6. Analys för att optimera tester
  7. Strategi och process för webben
  8. En plan för din webbkonvertering

Denna utbildning vill vi nu erbjuda våra läsare, med 10 procents rabatt. Priset är således 35 000 kronor, istället för 39 500 kronor (exkl. moms). Vad är det då man får för pengarna?

Du får möjligheten att skapa en färdig konverteringsplan kring hur du ska optimera dina digitala flöden. Du får lära dig grunderna i hur du skapar ett testplan och följer den, och genomföra och analysera ett första A/B-test.

Deltagarna får även kunskaper som ska låta dem göra egna djupdykningar i konverteringar, och lära sig metoder kring så kallad User Research – både kvalitativt såväl som kvantitativt (som i exempelvis Google Analytics).

Om du anmäler dig redan idag får du ett ”tool-kit” helt gratis. Denna innehåller tillgång till Hotjat Business och Growth Projects under tre månader, och utöver det också tillgång till tjänsten Optimizely under tiden som kursen pågår. Denna uppsättning nyttiga verktyg ska hjälpa dig att komma igång med koverteringsoptimeringen på ett så enkelt sätt som möjligt.

Följ alltså denna länk för att komma igång med utbildningen så fort som möjligt – spara pengar med Dagensanalys.se och få fart på din försäljning!

Skriv en kommentar

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>